czwartek, 24 kwietnia 2014

Odżywka do włosów PETROSTEROL 200G Dr Duda opinia MagicWordCherry

Opakowanie: Jest identyczne jak szamponu. 
Konsystencja: Konsystencja odżywki jest nieco bardziej ciężka i masna-koloru białego.
Bardzo dobrze rozprowadza się ją po włosach. Nie skapuje z włosów, a więc swobodnie przez 30 minut czy nawet 1 godziny można mieć ją na włosach i wrócić do swych zwykłych codziennych zajęć. 


Wydajność: Przez swoją konsystencję odżywka jest i dość wydajna. Nie trzeba jej kilogramami nakładać aby uzyskać jakiś efekt na włosach.
Ps. Odżywkę jeszcze mam...

Zapach: Zapach jest również siarkowy ale jak i w szamponie szybko ulatniający się.


nakładałam przed każdym umyciem włosów i pozostawiałam ją na włosach od 30 do 60 minut po czym spłukiwałam ją ciepłą wodą,a następnie nakładałam szampon na włosy i skórę głowy.




Działanie: Przez pierwsze dwa tygodnie było super! Moje włosy były pięknie błyszczące, lśniące, mocne i zadbane niestety to cudo jak szybko się pojawiło (już od 1 zastosowania) tak i błyskawicznie się skończyło.

Po 2 tygodniach,stosowania odżywki na włosach stało się coś strasznego!

Jak zawsze robiłam to samo, czyli odżywka-szampon-czekanie aż włosy wyschną i buum..
Moje włosy były strasznie tłuste i obciążone wyglądały tak jakbym nie myła ich przez co najmniej miesiąc!  Najgorsze było jednak to iż było to w dniu gdy musiałam iść do pracy i niestety nie miałam już czasu na ponowne umycie włosów chlip ;(




Dałam odżywce jeszcze raz szanse i niestety to samo się powtórzyło dlatego też zostało mi jeszcze pół opakowania i jak na razie i chyba w ogóle nie mam zamiaru je skończyć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz